Deze voorwaarden zijn belangrijk om een duidelijke en eerlijke basis te creëren voor onze samenwerking en ervoor te zorgen dat iedereen weet wat hij of zij kan verwachten.
**Algemene voorwaarden Stichting**
**Doel en Missie**: Papua dalam hatiku is opgericht met als doel het Nederlandse publiek te informeren over de gedeelde geschiedenis tussen Nederland en Papua. Papua dalam hatiku is een initiatief van Stichting Hapin – Papua Support Foundation. Hapin heeft als doel de economie en de bestaanszekerheid van mensen in Papua zelf te verbeteren.
**Activiteiten en Evenementen**: In het kader van voorlichting en informatievoorziening organiseren we regelmatig activiteiten en evenementen en delen we verhalen. Houd onze website en nieuwsbrieven in de gaten voor de laatste updates.
**Donaties en Financiering**: Jouw donaties helpen ons om de mensen in Papua te ondersteunen. Donaties komen ten goede aan Stichting Hapin – Papua Support Foundation. We zorgen ervoor dat alle giften effectief en transparant worden besteed.
**Algemene Voorwaarden Webshop**
**Producten en Diensten**: In onze webshop bieden we producten en projecten aan. Elk product draagt bij aan de missie van onze organisatie, en kan gedeeltelijk of geheel worden gezien als donatie aan Stichting Hapin – Papua Support Foundation tenzij anders vermeld bij het product. Betalingen aan projecten kunnen geheel worden gezien als donatie aan stichting Hapin – Papua Support Foundation.
**Bestellingen en Betalingen**: Bestellingen kunnen geplaatst worden via onze website. Betalingen worden veilig verwerkt via een online betaalmodule. Je ontvangt een bevestiging van je bestelling via e-mail.
**Verzending en Levering**: We verzenden onze producten binnen een week na ontvangst van de betaling. Houd er rekening mee dinsdag en donderdag de vaste verzenddagen zijn. Mocht er onverhoopt vertraging optreden, dan brengen we je uiteraard op de hoogte.
**Retourneren en Terugbetalingen**: Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je het product binnen 14 dagen retourneren. Zorg ervoor dat het product in originele staat is. We verwerken je terugbetaling binnen 7 dagen na ontvangst van het geretourneerde product.
**Klantenservice**: Voor vragen, opmerkingen of klachten kun je altijd contact opnemen via info@papuadalamhatiku.nl. We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen.
We hopen dat deze voorwaarden duidelijk en behulpzaam zijn. Ons doel is om een transparante en plezierige ervaring te bieden, zowel als stichting als in onze webshop. Mocht je vragen hebben of meer informatie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.